Aquesta vegada el col·lectiu protagonista de l’aparador del Centre de Recursos per a Col·lectius és SINVER! És per aquest motiu que els colors de la bandera LGBT han estat les tonalitats utilitzades per realitzar aquesta nova exposició.
SINVER és una associació que defensa els drets dels col·lectius LGTB i realitza activitats de caràcter formatiu i de difusió dins la universitat. Si us aproximeu al Centre de Recursos, podreu veure el calendari dels pròxims esdeveniments del col·lectiu i fotografies de les diferents trobades on han participat els membres de SINVER, entre elles la Fira d’Entitats, les International Welcome Days i la pintada col·lectiva de les escales de la Plaça Cívica de la UAB.
Al llarg del mes de març han organitzat diverses activitats. Després del “Debat sobre les experiències i reflexions sobre les Xarxes Socials LGTBI+” que es va realitzar en commemoració al 8 de Març, la pròxima activitat que es té prevista organitzar és el mercadillo “TRANSforma el teu armari”. Aquesta iniciativa es tracta d’un mercat en el qual es vendrà, a preus molt assequibles, roba de segona mà per a persones trans que estiguin passant per la transició o estiguin a punt d’iniciar el procés. D’altra banda, si tens roba en bon estat, també pots participar en el mercat donant aquesta roba a l’associació perquè la varietat de material sigui més diversa i hi hagi més opcions per triar. S’anirá informant sobre les dates de l’activitat en les seves xarxes socials, així que estigueu ben atents i atentes!
Per a més informació també pots contactar amb ells a través del seu correu electrònic, xarxes socials o personalment. Es reuneixen tots els dimecres a les 13.00 h a l’Hotel d’Entitats de la UAB on dinen plegats/des, prepararen activitats i comparteixen experiències. Tothom hi és benvingut/da!
Informació de contacte:
Correu electrònic: uab@sinver.org