Concurs fotogràfic creatiu d’El Musell

El musell és una associació que vetlla pel benestar animal i ecològic. Es van fundar l’any 2011 per defensar els animals i el medi natural i el 2015 es va incorporar a ElDirectori de col·lectius de la universitat. Aquest febrer i març celebren el Concurs Fotogràfic Creatiu! Us expliquem les bases del concurs a continuació!

  • El concurs és obert a tothom, i per inscriure’s cal fer una aportació de 5€ (sense límit de fotografies presentades)

El termini per presentar les fotografies és el 31 de març

El tema del concurs és la natura i la ramaderia tradicional.

  • Pel que fa a la natura, engloba imatges sobre l’entorn natural, animals salvatges, plantes, boscos, platges… Paisatges antròpics.
  • Dins la ramaderia tradicional poden aparèixer-hi animals de granja (domesticats) en pastures, prats, herbes i rostolls on s’alimenten.

La tècnica que s’ha d’utilitzar per les fotografies és la digital.

La fotografia haurà d’anar acompanyada del: títol, nom de l’autor/a, telèfon i correu electrònic.

El jurat estarà format pels membres de la junta de l’entitat organitzadora i un representant de la Unitat de Dinamització Comunitària de la UAB. Les fotografies finalistes, seran penjades al facebook, twitter i instagram de l’entitat entre l’1 i el 15 d’Abril. Del 15 d’Abril al 31 de Maig es realitzarà una votació popular i les 12 fotografies amb més “m’agrada” seran les seleccionades.

D’aquestes la que tingui més comentaris serà a guanyadora!

Repartiment de premis

Les 12 fotografies seleccionades gaudiran dels següents premis:

Representar els 12 mesos de l’any del Calendari Solidari de l’Assoc. EL MUSELL del 2024.

Tots els guanyadors obtindran la seva fotografia impresa en paper fotogràfic mida 30 x 45 cm un cop acabades les exposicions. També obtindran una bossa de tela de la UAB.

La fotografia guanyadora també tindrà el següents premis:

Un pack de cap de setmana (rural, d’aventura o SPA) per dues persones valorat en 50€.

Una samarreta de l’Assoc. EL MUSELL de cotó 100% orgànic, amb etiqueta FAIR WARE, i tinta tèxtil de base d’aigua.

Les obres guanyadores seran exposades al Bar del Centre Cívic Matas i Ramis del barri d’Horta (Districte Horta-Guinardó de Barcelona), de setembre a desembre del 2023.

Us deixem amb exposicions d’altres anys:


Per a saber-ne més, llegiu totes les bases del concurs i no us en perdeu cap detall!

Us convidem a seguir l’Assoc. EL MUSELL a les xarxes socials per estar al corrent de tot!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s