Chess UAB és un col·lectiu que té com a intenció difondre i promocionar els escacs, així com ajudar a la gent que vulgui iniciar-se en ells i crear espais on aprendre i compartir aquest joc.
Amb aquesta intenció, Chess UAB organitza trobades on s’hi pot apuntar qualsevol persona interessada, tingui el nivell que tingui, així com classes introductòries per a les persones noves i tornejos que tenen lloc a les diferents Facultats i a l’Hotel d’Entitats situat a la Plaça Cívica.
El 13 de novembre es va celebrar el I torneig d’escacs de la Biblioteca de Ciència i Tecnologia, que va comptar amb una cinquantena de participants, i està previst que durant el curs s’organitzin d’altres per a tota la comunitat.
Si t’agraden els escacs o vols aprendre a jugar, no dubtis en seguir-los a les xarxes socials per a estar al corrent de les pròximes trobades!