El dijous 21 de novembre, l’Hortet de la UAB projectarà a la Sala d’Actes el documental “La Revolució Natural”, dirigit per Xavier Sureda, que tracta sobre la fitoteràpia i les medicines naturals holístiques.
Aquesta peça està dividida en dues parts: una primera, que parla sobre la importància de les plantes medicinals i sobre la relació que ha tingut l’esser humà amb elles al llarg dels segles i que compta amb Josep Pàmies, agricultor català, i diferents metges i investigadors. Al llarg dels 70 minuts que dura, fa un recorregut històric al coneixement ancestral i s’aventura també a fer una crítica de les grans companyies farmacèutiques i del negoci de la salut.
La segona part s’enfoca a l’alimentació i a la presencia de pesticides químics i transgènics en els aliments que consumim diàriament, intentant fer una reflexió per recuperar l’agricultura ecològica i la salut.
Si voleu gaudir d’aquesta projecció, no dubteu en anar-hi: l’entrada és gratuïta i està oberta a tota la comunitat universitària!