Una moviola més, aquest cop amb Resilients, l’associació universitària que durant anys va treballar amb l’objectiu de convertir-se en un punt de trobada, suport i referència de les persones amb diversitat funcional. Tot i que avui ja no estan actius, el campus no oblida la seva lluita.
El col·lectiu va neixer amb la intenció de lligar llaços i construir xarxes entre persones amb diversitat funcional i persones que no tenen cap dificultat reconeguda. Davant d’una realitat associativa que sovint només posa l’accent en la incorporació del col·lectiu al món laboral, els estudiants fundadors van creure primordial la creació d’un espai on teixir relacions de suport, amistat, acompanyament i ajuda.
En aquest sentit, el campus universitari oferia un reflex en miniatura de la societat en general, un escenari ideal on aprendre mentre compartien la manera en què percebem el món. L’objectiu final de l’entitat fou, doncs, promoure l’eliminació de barreres físiques, psicològiques i socials de la nostra societat per tal de construir un món més inclusiu.
Per a més informació, encara els podeu seguir al Facebook i a Twitter.