Com cada juny, des de la Unitat de Dinamització Comunitària demanem al teixit associatiu inscrit al Directori que ompli un seguit de formularis.
Termini: de l’1 de juny al 20 de juny
Tan si sou un col·lectiu o associació que NO té intenció de continuar inscrit al Directori el proper curs 2023-2024, us demanem que respongueu igualment el formulari Mapa de Participació. La Unitat necessita saber quines han estat les xifres de participació cada curs per tal de continuar i millorar amb la seva tasca, per això agraïm que dediqueu uns minuts al formulari.
Els col·lectius que SÍ que voleu continuar inscrits al Directori heu d’omplir el formulari d’actualització de dades, per tal que us tinguem en compte.
Alhora, els col·lectius que SÍ que voleu continuar al Directori i també voleu demanar un armariet a l’Hotel d’Entitats (bé per mantenir el que teniu o per a demanar-ne un per primer cop), ompliu el següent formulari.





